Blogger Backgrounds

ILAPPCHUU ♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 24 March 2011

Tak siap lagi --'

err , sumpah malas dooh nak buat FOLIO SEJARAH , cikgu bagi kerja ni time cuti panjang , tpi aku tak buat langsung pun , ahha ! ape laa ? pemalas doo aku ni ;> , sekarang baru terhegeh-2 nak buat , ape nak jadi laa dengan aku ni , bila laa aku nak berubah ny , adoii ! comot suruh comel berubah , tapi insyaallah comel akan berubah , tapi bukan sekarang ya comot , semalam daa laa comel ponteng kelas , 3 mase pulak tu ? adess --' , kantoi pulak dengan uztazah , then , die cite plak pasal bla bla bla ! dia kate 1 masa kalau kita ponteng , 10 dimerik kita kena , err ! harap-2 laa tak kene dimerik , takut-2 nanti kena buanag or kena gantung , aiyaa ! baru form1 , perangai sudah teruk , cm mne laa kalau tahun depan , msty lagi teruk kot (!) , AHAHAHA ! aku harap , aku boleh berubah , AMINN :) , amin kan ya doa aku . hee , :DD

No comments:

Post a Comment