Blogger Backgrounds

ILAPPCHUU ♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 19 March 2011

Jalan-jalan ke Perak :))

nak tahu tak ? HIHI , tadi kan aku keluar dengan cousin aku , Nasha , pagi-2 tu dia call aku , tapi aku tak jawab , sebab aku tidur lagi , (: dia mesej aku , dia ajak aku ngn adik aku Adam follow dia pergi Perak xD , then , aku reply balik , bagai laa , pastu dia datang rumah aku , aku ngn adik aku pun bersiap ar , bila aku ngn adik daa siap , kitorang pun turun ar bawah , nak g dekat kereta ? kitorang gerak dalam pukul 11 mcm tu laa , kitorang nak g Perak , dekat Batu Gajah (: , yang nak pergi sangat tu laa si cousin aku tu Nasha and Ayah dia -.- . lepas daa gerak semua tu , kitorang pun berhenti laa dekat R&R dekat mana tah ? aku pun lupa --' , aiyakk ! HAHA , kitorang berhenti g makan jap apa laa bagai semua tu , then , gerak balik , dah gerak semua tu , dalam pukul 2 mcm tu , kitorang sampai dekat KTM BATU GAJAH , tempat tu cntek laa gak , bersih jea , hoho x) tapi dekat situ tak ramai laa sangat orang . dalam pukul berapa tah ? kitorang gerak ar , then g KELLI CASTLE , masuk tempat tu kena bayar , aku ngn nasha kena 3ringgit , adik aku Adam , free jea , Sebab umur dia baru berapa ? huhu , 5tahun baru ;) , Aku dengan diorang pun masuk laa , lepas masuk tu , kitorang merayau-2 dekat dlm tu , baca laa jugak sejarah pasal tempat tu , tempat tu boleh laa tahan ketinggiannya , aku nasha ngn adam naik atas sekali , haha , yang adik aku Adam ngn Nasha gayat , dah laa tinggi sape tak gayat kan ? AHAHA ! aku biasa-2 jea , cehh ! bajet pulak aku ni :P , lepas kitorang da merayau dekat dalam tu , snap pic semua bagai laa , kitorang pun keluar laa dari tempat tu , sebab nak balik , kitorang pun masuk ke dalam kereta , kereta tu pun bergerak , haha , dalam pukul 7 mcm tu baru sampai ke rumah , iaitu Taman Bukit Subang (-: 

No comments:

Post a Comment