Blogger Backgrounds

ILAPPCHUU ♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 4 May 2011

Ni yang aku tak suka :(

okay , now aku dengan dia gaduh lagi , erghhh shit ! Asal lah hidup aku mcm nyy ? hurm :( Aku nak hidup bahagia dengan kau , Aku gaduh dengan dia sebab firaas maybe ? cse aku rapat dengan dia kot (!) tu yang dia marah . semalam dia call aku , but kitorang ckp sekajap jea , lepas tu dia terus letak , sebab aku ckp "Byy marah kea kalau sayang rapat dengan firaas" Then dia Diammmmmmmmmmmmmmmmm jea -.- ! lepas tu dia marah , dia letak :( pegi tu pulak (harini) Aku tengok fhone , ada 4 misscall from him and 3 mesej , Hm , sedih laa siall bila dia kata mcm tu .aku just rapat jea dengan dia , bukannya aku curang , mesty dia fikir yang bukan2 lagi , dia suruh aku g skolah jumpa dia , 'aku nyy sayang dia kea tak?' But , aku tak datang sebab aku ta berapa sihat , hope byy taak marah k :) Risau laa hmm , k *fullstop 

No comments:

Post a Comment