Blogger Backgrounds

ILAPPCHUU ♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 3 April 2011

sarawak :)

jumaat , 1 april 2011 




Haritu , aku , and maklang , paklang , falin and amirul , ontheway nak pergi ke SARAWAK ;'D , Dalam pukul 1lebih , mak aku hantar aku dengan dorang semua dekat AIRPORT SEPANG (; , sampai je sana , kitorang , duduk2 jap , then , pergi makan , Hm , after eat tu , kitorang pun pergi laa dekat tempat tunggu tu , Hahaha ! lepas daa keluar tu , kitorang pun naik laa Kapal Terbang , first time woh naik :D , Agak sempit laa , kitorang naik AIR ASIA punya , ? Boleh laa tahan , Huhu xD , lama sikit tu , Kapal Terbang tu pun gerak , mulamula dia gerak dulu mcm biasa , Time daa na terbang tu ken / sumpah agak takut laa jugakk ;') rasa na jatuh pun ada gak , lamalama daa okeyh , best laa jugak , kitorang sampai sana (SARAWAK , KUCHING) dalam pukul 7lebih mcm tu , Hm , bila daa sampai tu ken ? Kitorang naik cab , then g BORNEO HOTEL . Boleh laa tahan tempatnya tu , Hihihi , tempat tu ada 3 tingkat jee kot (!) kitorangnya bilik dekat tingkat2 , Number bilik 214 , hhaha , apa laa aku nie , number bilik pun na ckp ,huhu, nevermind ,just forget it , Huh ? lepas daa sampai tu , kemas2 barang , then baring jap , sebab penat ken , harus laa bhaii 
! Hahaha , lepas tu kitorang semua pergi laa makan , daa makan semua tu , balik balik ke HOTEL , penat wehh , aku nak tydurr Hahaha But aku tydorr lambat :DD . 






sabtu , 2 April 2011 


hari sabtu , aku tydurr lambat , but aku bangun awl , bagus ken aku nie xD haha , orang kejut ken , memang lee awl , kalau tak, tydorr mati laa nmpknyee Hehe , pagi tu , mandi2 , lepas semuanya selesai , Kitorang semua dekat bawah , tengah tunggu kereta sampai , lepas tu kitorang g laa breakfast dekat tempat2 yang terdekat , lepas makan tu semua , g jalanjalan , beli barang , Hahaha aku tak beli pun , maklang aku jee yang beli , huhu (; . Kita terus pergi kea cerita time malam eh ? malas nak cerita panjang2 leerrr , huh ! time mlm tu pulak kitorang jalanjalan dekat pasar SALOK kot name tempat tu (!) , Aku cuma beli Kitchen SARAWAK , gelang hitam , tali fhone ok , not telefhone Hahaha , tu jea kot , mls na beli bykbyk , lepas habis beli barang tu , g ar dekat satu restaurant ni , g dinner jap ,Hahahak ! makam2 semua tu , terus naik kereta , chioww ! Hoho =.=" 




ahad , 3 april 2011


Hah , hari nie pulak ? aku daa nak balik Key Ell , pukul 7.50 baru gerak , Huhu , kalau daa balik nanti , aku na ckp dengan mak aku , yang aku taknak g sekolah esok ?> Hahaha , penatt wehh -,- , Hahaha , untuk harini , karangan dia sgt pendek ken ? haha nevermind , lagi pun tgn aku penat laa ! K laa Byebyee :))

No comments:

Post a Comment